Open Land – Meeting John Abercrombie
Amazingly authentic, the film offers an unforgettably intimate portrait of it's protagonist, jazz legend John Abercrombie who died in August 2017. This wonderful encounter is as poetic and atmospherically dense as Abercrombie's music. A labor of love and deep admiration, it is a subtle and very personal portrait that gives an insight into the life and work of this outstanding artist.