Oro verde
Inspired by real events which took place in Ticino in the early 2000s, it is the story of Mario and his seedy gang, who are considering the heist of the century: stealing a huge quantity of cannabis which was confiscated by the police and stashed in a military warehouse, leaving ordinary hay in its place. They hope the plan will turn their lives around.