Osiris
2053. A global power has entrusted governance to machines, cold, logical, infallible. Under the Osiris Project, human rights are rewritten, and society is restructured with ruthless efficiency. John, an ordinary man caught in the grip of this new order, stands at a crossroads: obey the system or fight for his freedom.