Osteria all'undici
After a burn-out, Filippo, a film director, undertakes a professional reintegration as a waiter in a social enterprise. He embarks on a journey between past and present, marked by new friendships with colleagues with whom he shares his psychic history. Until the desire to restart his life as a director leads Filippo to make a choice between realism and imagination.