Pamięć
Introduction: from the darkness, a voiceover tells of a dream. In that dream someone has a hole in their ankle. First scene: the travelling begins in the forests. Again you hear the voice. It tells of her childhood, her memories. We understand that she is the little girl. Then we see her as a child. Again darkness. Now a woman, the mother, appears. She tells of a letter that she wrote to her own mother. Later a third woman appears, the mother of the mother. She has Alzheimer’s and is suffering from memory loss. The story begins again.