Paolo Piangino is a very happy man. Because he can cry, He cries at stories with sad endings, but also at stories with happy endings. Paolo’s tears make people happy too: they can gather his happiness. But they can’t hold on to it. A touching puppet animation based on the successful Swiss children’s book “Paolos Glück”.