papa & dada
In today's Western society, homosexuality is largely accepted, and the dream of starting a family can be fulfilled by same-sex couples. But how does starting a family actually "work" as a same-sex couple of two men and what does everyday family life look like? The documentary follows up on these questions and transports us into the world of same-sexual couples, their companions and families.