Paxmal
Two gay gentlemen, Theo and Louis, embark on a train journey to Paxmal. They are carrying an urn – it is the last journey for a friend. On their way deep into the Swiss Alps the two men, struggling with their fate, meet various people. While some of these people remind Theo and Louis again of the beautiful things in life, others confront them with ghosts from the past.