Paysage urbain
The documentary film portrays Artamis, an extraordinary site devoted to freedom and creativity in the heart of Geneva. We discover the artists and, through them, the multifaceted activities that have developed on this site which, after eleven years of using a unique system of self-administration, must close in October 2008.