Pêche melba
Baptiste Mérou, the son of a famous water-phobe who grew up in a desert far from any water, has always dreamed of being a fish. At the age of thirty, he decides to break out of the family corset and explore the world of water and lakes and discovers by chance that his dream could be achievable after all.