Per altri occhi
Enrico is a physiotherapist who goes sailing at every opportunity, Giovanni is a small entrepreneur, a passionate skier and loves enjoying life, Felice is a sculptor who plays baseball, Luca is a musician who loves photography, Loredana is a telephone operator and a keen archer, Mario is a sport fanatic retired telephone operator, Gemma studies the cello and does ski races. The film tells the everyday adventures of a group of people who have something in common: their blindness. They live with the handicap which scares most of us who can see. But they live with a serenity, a passion and a courage that make their lives richer than many other.