Petite
Louise and Sam are neighbours. They spend their summer holidays playing together in the forest to build their dream tree house. But from one day to the next, without any apparent explanation, Sam loses interest in Louise. He continues to come to her house but to play with her older brother. Rejected, Louise is going to look for her place in other ways.