Plüss – einer erwacht um zu leben, ein anderer um zu sterben
Today, Plüss learns that he is «taxed out». This surprises him, but does not depress him – despite the winter, cold and high fog. The silent observer Plüss is accompanied by his alter ego, who could not bear unemployment and drowned himself in the lake. «The colleague» emerges unasked from Plüss' subconscious and interferes in his life.