Post Binary
Post Binary is an immersive and interactive virtual reality experience. It plunges the user into the mind of Ciel, a being in search of meaning. An introspective journey beyond the limits of duality and reality, into a strange and wonderful universe that will destroy our bearings to rebuild a new post binary world.