Projet Achille
Matthieu Charlot is an amateur triathlete, passionate about sports, who enjoys physical exertion for learning and learning about life. Above all, he achieves respectable and even encouraging times in Ironman competitions). Alongside his work as a Champagne merchant, he is preparing for spring 2024 to qualify for the Ironman World Championship in a competition taking place on 7 July 2024 in Thun, his 30th birthday. His goal is set, but will he achieve it?