Quando mi prende una canzone
Mina is a singer known all over the world and every new album climbs all the charts. Even if Mina has not appeared in public for forty years, does not attend social events and does not give interviews, young rappers dream of writing or singing with her. This is a journey to get to know some performers that Mina has discovered among the thousands of strangers who send her their pieces every year to listen to. Famous songs written by people who write for distraction.