Queen
A shepherdess wakes up from a dream. In it, she has seen a wolf approaching her flock. She devotes herself to her work and herds her sheep over the summer on a remote alp in Switzerland. She constantly searches the ridges of the surrounding mountains for the predator. When she finally comes face to face with the wolf, the QUEEN, everything changes...