Raconte-moi la trisomie
Trisomy21, as told by people affected by this syndrome, is the ambition of this documentary. While the title may seem stigmatizing, the aim is quite different. The idea is for us to discover that a person is defined by himself, not by a label. Through a touching and profound journey with people of different ages and backgrounds, this feature film presents difference as a strength, a beauty, not a danger!