Radio-Actif
“I couldn’t say how it began exactly. I do remember being on a film set, getting less and less sleep, feeling more and more anxious; then one morning, watching TV, I was convinced that it was I who was going to marry Kate Middleton and not Prince William. It’s called psychotic decompensation, but I only found that out later.” (Nathan Hofstetter)