Radionotte
“Radionotte” is a small radio station's night show. It features the shared confidences of its loyal listeners, peppered with music, advice, and song requests. Listeners telephone to unburden themselves to the show's host or just to kill time. Giulio, the “Don Quixote of the night”, roams the city with microphone in hand looking for odd characters, at times playing the social worker. The very popular Armida plays a maternal role. Radionotte tells the story of anguish night: the last before the microphones are silenced forever.