Reading Between The Lines
In a tram, a few passengers share a bench, including a bespectacled woman, a broad-shouldered man and a gentleman in a hat. All three bury themselves behind their newspapers so that no one can disturb them. Gradually, the newspapers start to move, the express trains start to move, the footballers chase their balls and the models throw kisses at each other with a wave of the hand.