Reas
Yoseli dreams of Paris, but she is arrested for drug dealing. Nacho, a trans man, forms a rock band in prison. Noelia doesn't want to end up on the street again. Gentle or tough, cis or trans, they all play out their lives in Buenos Aires women's prison in this colourful musical. REAS combines reality and fantasy, dances, sings and reinvents the film musical based on her true past.