Rebellen von gestern
A musician, a physicist and a man with a disability pension – apparently these people have nothing in common. Twenty years back, however, they shared the same environment. They were among the young people of Lucerne spending their time in a self-governed cultural center called “Sedel”. There they made music, held parties, believed in anticapitalism and anarchy, refused existing conventions. But what has happened since? How do the protagonists see their youth in retrospective? Does anything unite them apart from their memories?