Remove Hind legs Before Consumption
In an insect food farm, millions of crickets are being bred, frozen, packaged and fried. The ordinary everyday process in the farm is a one-time catastrophe for the crickets and usually ends with their certain death. Nevertheless, one cricket survives and escapes.