Rendez-vous vendredi
Emma arrives Friday night at Gare de Lyon, in order to spend a weekend with father whom she hasn’t seen in a while. The two accomplices are happy to reunite. However, Emma notices that things have changed since her move, at first she tries to ignore it. Soon though she realizes that it is also her own father who has other things in mind.