René Live – Man Against Machine
René Wiedmer is a high-speed yodeller by profession. He has set his sights on challenging the world’s fastest jetliner at a superlative event – with nothing more than his tonguing! With astonishing enthusiasm and an indefatigable drive, the Don Quixote of high-speed yodelling crusades against the windmills of a world that ticks differently.