Restless Glows
What does light do to a body? An experimental video essay shot in Hong Kong, Shenzhen, Shanghai, Bolzano and Zurich, weaving together real footage, CGI and AI-generated images. From laser acupuncture to urban illuminations, the film traces light through its therapeutic, aesthetic and infrastructural uses, revealing ambivalent systems of care and control.