Rêver comme lui
It's summer. Louis and Paul are on holiday in a bourgeois chateau in the deep countryside. It is hot, the house is empty, and the lovers are alone. They make love, play tennis, go for walks, and sleep at night and sometimes during the day.
But the couple is in crisis. And Louis takes refuge in his dreams, which shift between desire and repulsion, paranoia and destruction.