Road's End in Taiwan
Damien grew up in Geneva, never knowing his father. At thirty-two, he suddenly learns that he is the direct heir of an Englishman living in Taiwan. Damien flies to Taipei where he meets his Taiwanese half-brother Steven. Their inheritance is suspended, on account of two other missing heirs. Damien and Steven set out to find them on the island. The road movie tells the story of two brothers' quest for a father and for his money.