Rolf Iseli dialogue avec les traces du temps
Since 2002, the road works on the A16 motorway in the Jura have been unveiling a unique paleontological patrimony: hundreds of traces of dinosaurs. Embedded with the scientists working at the field location is an original researcher: Rolf Iseli, a Bernese artist and painter, who is onsite at Courtedoux with a large piece of India paper. Enigma and adventure.