Romans d'adultes, Sur le chemin de l'indépendance Vol. 1 & 2
Seven years after the success of “Teenager Stories”, Xavier, Rachel, Thys, Mélanie and Jordann are already a quarter of a century old. The years since coming of age have been eventful and turbulent. They have agreed to describe their experiences, their – sometimes – tense family relations, their love life and daily struggle to become independent and build a life for themselves. Their tone is more serious, but their words are once again the reflection of a lucid young Swiss generation in search of their identity and on their way to independence as best as they can.