Rousseaus Kinder
They were adventurers and naturalists: the Swiss philosopher Jean-Jacques Rousseau (1712-1778) and the Swiss emmigrants Ruth and Yule Kilcher. The parents to eight children, turned the dream of a simple life in harmony with nature into reality in 1941.