RUÄCH – Eine Reise ins jenische Europa
Invited by a mysterious friend, a film team sets out on a journey to encounter a Yenish Europe that stretches from dusty banlieus in France to the forests of Carinthia. Told by the voices of young and old Travellers, a kaleidoscopic panorama of their lives unfolds. Diverse people relate to each other, bound together by their love of freedom but also by deep wounds from the past.