Sabotage
A security guard is seriously injured in a failed sabotage action by a young political activist group. They take him to the alpine hut where they have their temporary hideout. When it turns out that the guard has identified two members of the group, the group is faced with the choice of either accepting the guard's death or turning themselves in. Which is worth more – the life of the individual or the fight for a just cause?