Safe Spaces
At different crossroads in their lives, three women explore their relationship to sexuality and intimacy. Searching for connection rather than performance, they enter spaces of conscious sexuality and BDSM, where desire, boundaries and trust are renegotiated. What begins as curiosity turns into a confrontation with fear and shame. SAFE SPACES observes how intimacy unfolds and asks whether it can be learned.