Salvataggio
Floriane is jogging when she suddenly feels an ankle pain. She thinks it's a simple sprain, but the diagnosis is quite different: it's multiple sclerosis! Everything changes. Floriane grabs her camera and turns the lens towards her, as if caught in an introspective impulse. This is the beginning of the story of a journey towards the acceptance of a new reality.