A portrait of three people who live by fishing returnable bottles from glass collection points. Their “workplace” is divided between over 50 locations in the city and the surrounding area. In their search for returnable bottles they shuttle back and forth between the collection points, day in and day out. The returnable bottles they find are taken back to the point of sale to be cashed in. Shunned as vagabonds and dropouts they may be, but their own view of the world and their place in it is much more generous, and above all less simplistic.