Samos – The Faces of our Border
Through interviews of the people in and around the inhuman migrant camp of Samos Greece, built for 600 persons and hosting more than 6000, we gain insight on the European politics that have led to this catastrophic situation. This is not inspired by a true story. These are true stories. Their stories, making our history.