Sans papiers
Hassan, a Bosnian who works as a salesman in trains, lost his son in the war. In this particular night at work, Hassan experiences an encounter of a very special kind with the African Demba, who tries to enter the country illegally, as well as with the federal policeman Schmidt, who himself is on his last service.