Sans voix
Dan is a young man who spends a lot of time in his flat. His routine is always accompanied by electronic music pumping through his headphones. But when he steps outside, he feels disconnected from the world around him and only finds solace in nightclubs. Techno music and drugs transport him to a world where he can be himself, where he feels free. One day, he catches the eye of a baby which will change his perception of the world around him.