Sauve qui peut
In the small arena of the CHUV training centre in Lausanne, “fake” patients and “real” nursing staff simulate doctors' visits, in order to learn how to be compassionate. But is this ideal of quality even possible in an increasingly liberalised hospital system that itself e violence against medical staff?