Schifere
Ava wants to take her own life. Her suicide attempt is interrupted, however, when a small boy suddenly appears next to her, bouncing flat stones over the water. Visibly irritated, Ava notices the tube in the boy’s nose and the oxygen device attached to his side. Completely overwhelmed by the situation, she slowly takes an interest in his joie de vivre. Without further ado, she also picks up stones and begins to take a liking to stone skipping.