Schwerelos
Is there life after death? Do you believe in ghosts? Reincarnation? Can we leave our body in a near-death experience? Is it possible to speak with angels or even with God? The documentary film takes the viewer on a journey to a wondrous world beyond the familiarity of everyday life and portrays seven people to whom the inexplicable has occurred. Inevitably, the question thus arises: What is the truth? Is it our rational view of life or the touching, yet mysterious accounts portrayed in the film?