Se souvenir d'une ville
A cinematographic journey through the Siege of Sarajevo. The first part of this feature-length documentary is made up of excerpts from films made during the siege by young amateur or student filmmakers who took their cameras with them even though they were fighting in the war. The second part of the film is built on interviews with those filmmakers who talk about this singular experience.