Second souffle
A video adaptation of the ballet “Etude sur la légèreté” choreographed by Philippe Saire and interpreted by his company, in January 1998. The film is a subjective interpretation of the ballet and provides a poetic answer to the question that was the source of the choreographer's inspiration: “How to remain light while being part of today's world?”