Secrets For Sale
What is a secret? What would you rather keep to yourself? How much are you willing to negotiate for what you have kept hidden? How do you resolve to share it? In the space of a one-hour film and nine hours of images shown back-to-back, 300 secrets of a most intimate or amusing, dramatic or childish nature are recalled and told by subjects who have willingly been drawn into the game of selling secrets. Collected and traded in an interactive installation realized in Switzerland and France, they show us a snapshot of our own doubts, shames, mistakes and passing fancies.