Seitensprung
Happily married but still looking for a bit on the side? It’s a dilemma as old as humanity itself. Thank goodness for the infidelity agencies, swinger clubs and other temptations: Ursula Brunner has crafted a humorous “how-to” film in matters of infidelity, not without the accompanying warning for unwanted side-effects.