Serpenti
Between the enchanted alleys of Ascona and the glow of Locarno’s Piazza Grande, a young couple slips into boredom. The arrival of a mysterious and seductive woman disrupts their fragile balance. A tale of infidelity and desire, where sin quietly emerges between love and friendship, beneath the surface of silence.