Service inbegriffe
Innkeepers, regular guests, passersby: one day in four taverns in Ticino, Romandy and German-speaking Switzerland. One day that imperceptibly turns into an entire year. The local inn as the stage of life. A journey to the heartland leading to a myriad of places that withstand the pressure of globalisation.