Sinestesia
The film chronicles the vicissitudes of four young adults in two moments of their lives which are in turn linked to two dramatic episodes three years apart. The intervening years see the characters confronted by the usual joys and difficulties of everyday life. However, they also find themselves having to react to a destiny which, every now and again, places a crossroads in our way. The main character is Alan. Around him are his wife, Françoise, his young lover Michela, and Igor, his best friend.